Zamówiony towar może zostać odrzucony, zwrócony lub wymieniony wyłącznie w następujących przypadkach:
1. Jeżeli dostarczony towar nie odpowiada zamówionemu przez Klienta. Zakłada się, że istnieje rozbieżność, a zwrot lub wymianę można zatwierdzić tylko wtedy, gdy wysłana roślina jest odmianą inną niż ta zamówiona przez klienta. W takim przypadku następuje jego wymiana w ciągu 48 godzin od zgłoszenia Klienta i po zwróceniu niewłaściwego towaru.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 48 godzin od otrzymania roślin, jeżeli w momencie odbioru były one uschnięte, martwe lub wyrwane z korzeniami.
3. Klient ma prawo, bez przysługującego odszkodowania lub kary i bez podania przyczyny, odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania i pod warunkiem zwrotu zamówionego towaru w stanie, w jakim został zwrócony. otrzymane, nieużywane – o tym mowa w art. 55 Kodeksu Cywilnego.
4. W przypadku niedotrzymania ogłoszonego terminu dostawy.
5. Zwrot środków w przypadku żądań opłaconych przelewem następuje w terminie 14 dni. Termin rozpoczyna bieg po otrzymaniu przez nas towaru zwróconego przez klienta i po podaniu przez klienta konta bankowego e-mailem.
6. Koszt zwrotu odrzuconego i nieodebranego zamówienia pokrywa Klient.
7. We wszystkich przypadkach określonych w art. 50, art. 51, art. 54 i art. 55 Kodeksu cywilnego i art. 4 ZET.
Poza wymienionymi przypadkami, Klientowi nie przysługuje prawo odmowy przyjęcia i zapłaty za przedmiot objęty jego żądaniem.